NIEUWSJES

Recente Nieuwsjes

Wijziging lesuren

Vanaf nu zijn alle zaterdagen trainingen met een half uur verlaat. Groepen 1 en 2 trainen dus zowel woensdag als zaterdag van 18-19 uur en 19-20 uur.

Oude Nieuwsjes

Wijziging programma

Vanaf nu zijn er helaas geen trainingen meer voor groep 3 op dinsdag. Wij hopen jullie talrijk te zien elke donderdag en zaterdag!

Wijziging programma

Wegens onvoorziene omstandigheden zijn de Judo trainingen tijdelijk aangepast als volgt:
Er zullen uitzonderlijk geen lessen zijn van zaterdag 31/1 tot en met zaterdag 7/2 voor ALLE groepen !
Wij hervatten het normale lesschema vanaf dinsdag 10/2 (groep 3) en woensdag 11/2 (groepen 1 & 2)

Zondag 19 Oktober - Maaike en Pieter 2e DAN

Vandaag zijn zowel Maaike als Pieter geslaagd voor hun examen 2e DAN. Een dikke proficiat allebei !!!

Wedstrijden : Pot van Olen

Knappe resultaten! Tim behaalde zilver en Maaike brons! Proficiat allebij. Het volgende tornooi is de Open van Brabant.

Zaterdag 27 September - Majapa

Tijdens het volgende weekend gaat het festival Majapa door tegenover de sporthal. Mensen die komen voor het muziekfestival dienen te parkeren op het grasplein naast de festivalweide. Onze leden kunnen echter wel gebruik maken van de parking sporthal en parking "De Meent" aan de overkant van de sporthal. Bij grote drukte voor het festival kan het zijn dat de Waversesteenweg afgesloten wordt voor het verkeer, maar bezoekers aan onze sporthal/sportdomein en festivalweide zullen dan nog toegelaten worden !

Eerste trainingen    -     1 sept 2014

Na een lange en leuke vakantie starten wij terug met onze trainingen op dinsdag 2 en donderdag 4 september (groep 3) en woensdag 3 september (groepen 1 en 2).